Coaching bij burn-out en stress

Burnout coaching is er voor iedereen die wil om leren gaan met stress. Burn-out coaching helpt je om weer snel in je kracht en energie te komen! Burn-out Coach leert hoe je jezelf beter kunt leiden door herkenning van je innerlijke waarden, mindset, kernkwaliteiten en energiebronnen. Wil je weer met meer energie, enthousiasme en plezier werken?


Burnout coach stelt dat het enige moment waarop je kunt veranderen is NU. Daarom werken we in coaching en training bijna uitsluitend in het NU. Dus geen gewroet in het verleden. Ontdek hoe je met resultaatgerichte burn-out aanpak op basis van de kennis van het brein met blijvend effect in je eigen kracht kunt komen en blijven staan!

Aanpak burn-out

  • Burnout coach start structureel altijd met een vrijblijvend kennismakingsgesprek
  • Aan het einde van dit gesprek weet je hoe Burnout coach werkt, of het 'klikt', wat wel / niet kunt verwachten en of Burnout coach daadwerkelijk iets kan betekenen.
  • Tevens wordt de aanpak en opzet besproken, zoals (combinatie) face2face of online coaching, frequentie en duur van de sessies, doorlooptijd, kosten en locatie. 
  • Daarnaast brengen we doormiddel van gevalideerde vragenlijsten, EEG neurofysiologische en breinstijl profiel meting de huidige situatie nauwkeurig in kaart. Deze maakt mentale, emotionele en fysieke gemoedstoestanden van werknemer duidelijk zichtbaar en daarmee het persoonlijk functioneren.

EEG Neurofeedback

Burnout coaching is een combinatie van dynamische neurofeedback, neurocoaching (NLP) en personal coaching, zo herstel je snel, grondig en blijvend van je burn-out!


Wij meten neurofysiologische (mentale - emotionele -fysieke) activiteiten. Deze worden gemonitord met behulp van EEG-neurofeedback apparatuur. Zo is de vooruitgang die je mentaal en fysiek met neurofeedback trainingen voelt ook meetbaar en concreet! 

Dit ga je ervaren en bereiken

  • Door de combinatie van dynamische neurofeedback en “neuro linguïstische programmering (NLP)” en lichamelijke ontspanningswerk herstel je snel, grondig en definitief van je burn-out
  • Leven en werken vanuit innerlijke rust en veerkracht.
  • Beslissingen nemen die je op korte termijn rust en energie geven.
  • Volledig grip krijgen op je communicatie, leven en carrière.
  • Een gezonde balans vinden tussen werk en privé.
  • Assertief, authentiek en daadkrachtig je eigen plek innemen.
  • Ontspannen omgaan met werkdruk, stress en hoge eisen.